reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

reklama

Úlety

Vesmírni ľudia

Marian Šteflík

Vesmírni ľudia

Vesmírni ľudia nenudia Vesmírni ľudia sú vždy zdraví a čerství a neviditeľní Vesmírni ľudia sú dobrí

  • 10. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 13
Cválanie životom

Marian Šteflík

Cválanie životom

S trochou imaginácie a jednou hracou kockou si človek spraví príbeh.

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 781x
  • 5
Štvrtok alebo ťažké mudrovanie o tarote

Marian Šteflík

Štvrtok alebo ťažké mudrovanie o tarote

Podlhom čase som znovu skúsil vykladať tarot ...

  • 23. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 9
Utorok alebo ako som sa vyliečil ...

Marian Šteflík

Utorok alebo ako som sa vyliečil ...

Toto je pravdivý príbeh o tom ako som sa vyliečil. Jeah!

  • 21. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 908x
  • 1
Hlupák, ktorý vysedáva na kopci

Marian Šteflík

Hlupák, ktorý vysedáva na kopci

...

  • 10. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 770x
  • 4
reklama
Horrrror

Marian Šteflík

Horrrror

Ľudia priviažte ma niekde, zapchajte mi ústa, odstráňte ma niekto od písacích potrieb, preč s touto klávesnicou ... neskoro!

  • 27. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 0
Lepší ako ópium

Marian Šteflík

Lepší ako ópium

Mudr. Velecká vo svojom článku píše že oxytocín sa vytvára keď sa s niekým maznáme alebo milujeme ... mám absťák po tejto droge. Ďalej píše že noradrenalín sa tvorí keď tancujeme ... neviem ako dlho treba ... zatiaľ nič. Serotonín by mal spríjemniť spánok ... moje nočné mory všetok vypili. Ale predsa! V nedeľu som si konečne šlahol!

  • 11. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 048x
  • 3
Čmáranice bez hranice

Marian Šteflík

Čmáranice bez hranice

alebo trošku depresie (hádam) nikoho nezabije...

  • 25. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 976x
  • 24
Napadlo ma

Marian Šteflík

Napadlo ma

... že zviera

  • 4. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 917x
  • 9
Keď sa človek delí s depresiou ...

Marian Šteflík

Keď sa človek delí s depresiou ...

... dúfa že mu z nej ubudne? (... alebo ďalší príspevok do mojej zbierky klasických blogov-neblogov ... alebo čo)

  • 3. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 831x
  • 1
reklama
Zmysel nezmyslov

Marian Šteflík

Zmysel nezmyslov

(Procesy tvorenia bez zjavného cieľa.)

  • 3. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 742x
  • 6
Holubica, Škorica a Roh líčidla

Marian Šteflík

Holubica, Škorica a Roh líčidla

(moja reality show)

  • 3. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 904x
  • 5
Poézia zašlých čias

Marian Šteflík

Poézia zašlých čias

Milé deti. Je to čierne a v strede to má dieru. Čo je to? ... Predsa LP! Že vám to nič nehovorí???

  • 5. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 162x
  • 8
Čas čítaná a čas písaná

Marian Šteflík

Čas čítaná a čas písaná

Já to robím takto: trochu si tu počítám a občas nyečo napíšem a jako sa mi to zalúbí, tak to dám semkáj...

  • 5. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 767x
  • 2
Hapčichistan

Marian Šteflík

Hapčichistan

Je krajina, v ktorej má každý na niečo alergiu. Obyvatelia za to nemôžu. Žiaľ, nevedia si pomôcť. Nikto nepozná príčinu ich podráždenia. Až ju niekto odhalí, ľudia prestanú kýchať a opäť sa budú na seba usmievať.

  • 13. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 869x
  • 1
reklama
Ticho po búrke

Marian Šteflík

Ticho po búrke

Môj kalendár uverejnených blogov zíva prázdnotou. Prečo?

  • 19. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 643x
  • 0
Ahoj ... zaujímavé

Marian Šteflík

Ahoj ... zaujímavé

Na stránke http://www.rytier.sk/ som našiel takúto zaujímavosť: Ahoj! - je jeden z najčastejších pozdravov. Zdravia sa ním deti i dospelí. Málokto už však pozná jeho históriu a pôvodný význam. Od dávnych čias bolo slovíčko AHOJ obľúbeným pozdravom námorníkov - mužov, ktorých práca vystavovala každodennému ohrozeniu života. Slovíčko AHOJ bývalo napísané na prove každej lode v kresťanskom svete a jeho význam je: Ad Honorem Jesu (ku cti Ježiša).

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 0
O tom čo je mimo.

Marian Šteflík

O tom čo je mimo.

Tiež vnímam. Vidím a počujem. Cítim či už nosom pachy, alebo povrchom môjho tela to ostatné. Ale sústavne cítim aj čosi iné, záhadnými orgánmi. Medicína zatiaľ mlčí.

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 832x
  • 2
Tao

Marian Šteflík

Tao

Lao-c' "starý majster", legendárna postava z prastarej Číny. Podľa legendy sa rozhodol okolo roku 517 pred n. l. opustiť svoju domovinu. Colník na hraniciach ho zastavil. Majster ho upokojil až keď mu odovzdal knihu Tao-te-ting, ktorú na mieste napísal. Zopár strán textu, ktoré sa stali základom Toizmu, prežívajúcim dodnes. Prečo? Prečítaj si posledný verš.

  • 27. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 855x
  • 3
O pravde

Marian Šteflík

O pravde

Že PRAVDA je relatívna! Ha! To mi ani nehovor. Keď som ti raz povedal že: „Daj si prilbu na hlavu, alebo sa aspoň zohni keď budeš tade prechádzať!“, tak som ti tlmočil svoju skúsenosť. Videl som tam tú lešenársku trubku a je tam. PRAVDIVÁ a číhajúca na nechránenú lebku každého smrteľníka. Aj ty disponuješ fyzickým telom a aj tá trubka. Keď sa dva predmety stretnú tak zákonite na seba zapôsobia. Au. Akcia reakcia, obyčajná Newtonovská fyzika.

  • 26. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 368x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu