reklama

Hej, bola tu

... o tom ako som mal návštevu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak predsa som sa zobudil. Zo svojich psychadelických snov.V nedeľu doobeda. Sobota bola o tom ako som sa márne snažil uprataťbyt. Príde Sofka. Ale áno, tá blaváčka, čo nie je pre mňa. Hm mám ja ale fajnryfle. Treba ich už len skrátiť. Tak som zašiel za budúcou, bývalou švagrinou.Skrátila. Aj na pivo sme zašli, aj s jej priateľom. Aj stolný futbal smesi zahrali. Aj večeru som dostal zabalenú do batôžka. Nuž ako som tak kráčal voľačoma napadlo. Sobota večer: nevieš? Koncert! Tak som sa zastavil popočúvať. Ej čito bolo temné. Aj s bratom som sa, aj s Yankou som sa. Stretol. V baresom aj večeru zjedol. Z batôžka. Aj taxíkom som sa. Domov. Ej či to bolotemné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak preto som sa tak rád zobudil. Sofka príde. Hej tá ...Treba mi aj dáke peniaze vybrať. Kde mám peňaženku? Veľa nás nosí vedno s peniazmivšetky doklady. Peniaze dáke mám hodené v batohu. Veď viem, chcel somplatiť za taxík ale dievča jedno platilo. Bolo hrdé, vraj to bola jej jazda. Žebyniekde v tom okamžiku ma opustila? Peňaženka ... Treba dáke peniaze vybrať.Mám kartu niekde. Odchádzam. Bankomat mi nechce dať. Vraj nemám. Nemám? No jeto možné. Ďakujem svojim rodičom. Mám. Už sa polepšujem.

Prišiel vlak z BA. Ľudia vystúpili. Sofka nikde. Domobilu hľadím, správne číslo hľadám. Vlak odchádza. Odokrýva výhľad. Na Sofku.Vystúpila z druhej strany, vraj náhoda, pokazené dvere. Verím ale aj takmi to príde nádherne melodramatické. Prečo si prišla Sofka? Prechádzamemestečkom, jeme pizzu. Stúpame k bytu, vedieme rozhovory. Zabehnem preauto k budúcej, bývalej žene. V mojej bývalej schránke našla peňaženku.Mám na dokladoch bývalú adresu. Ďakujem neznámej dobrej duši. Veziem Sofku nastanicu. Sofka odyšla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nevolám jej. Ani v pondelok, len jej SMSknem že čižije. OdSMSkne že žije...

Nevolám jej ani v utorok.

Nevolám jej ani dnes. Máme v práci rokovanie. Počúvamanglicky hovoriacich ľudí. Anglicky vyhlásená prestávka. Slovenský telefonát.Sofka volá. Že či sa hnevám? A prečo by som sa?

Veď sa nič nestalo ... Ty kokso. Fakt!

No a teraz sedím a píšem o tom ako tu bolaSofka...

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu