reklama

Že poézia?

... no tak toto som našiel ... dávnejšie napísané, práve Vám odovzdávam:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

SI

si zbraň hromadného ničenia

a ja som tu ten hromadný.

si nálepka biohazard

si terorista a odpálila si to

keď som bol najľudnatejší.

zostal som pustý

si tajfún

si tsunami

si stádo kobyliek.

si skrátka to najlepšie čo ma postihlo

DIALÓG VNÚTORNÝ

aj som sa skúšal so sebou porozprávať:

že čo chcem vlastne?

no len som hľadel do blba

a miesto uspokujujúcej odpovede

som myslel na teba ...

PS: mimochodom uspokujujúcej je celkom fajn slovo, lebo máujujú ...

PSS: mimochodom ani mimochodom nie je zlé ...

NÁDEJ

dúhové sklenenky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

poskladám do jamky

zahrniem zakryjem

polejem uvidím ... SLOBODÁÁÁ

Obrázok blogu

odtrhnutý z reťaze

rozbehol som sa

aby som si opäť

narazil čumák

o múr

ktorý ma delí

od teba

PATETICKÁ

neplánujem svoju smrť

nebuďte hlúpi

sú jednoducho veci

ktoré netreba plánovať

PRIERODA

Obrázok blogu

Prilietajú púpavy

sadajú na včely

Že či sa im to páči...

Med vylízal medveďa

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu