reklama

No vidíš, predsa máme niečo spoločné

Dovolím si začať typickým klišé ... Vonku zúri jar a v ľuďoch sa deje niečo čo sa v minulom storočí volalo ... hm romantika? Ale tento článok je striktne realistický a veľa vysvetlí. Len plís, kto má ambície komplexne ma spoznať cez sračky čo píšem tak odporúčam zatiahnuť ručnú brzdu!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Napriek tomu že dcérenka ochorela a momentálne leží s vysokými teplotami zdá sa mi môj denný režim pomerne zábavný. Chrípka je proste chrípka musí sa preskákať. Manželka nemôže zostať doma. Tento mesiac ešte nie. Jej život riadneho zamestnanca je iba v zárodku a ja to úplne chápem.Dnes ráno mi zazvonil budík ... vlastne mobil ... vlastne budík nastavený na mobile. Ináč jediný chronometer ktorý mám v byte. (Jo, ešte kdesi v niektorej krabici mám náramkové hodinky od brata.) Proste neznášam aby mi nejaké posraté hodiny tikali ... Tak som sa zobudil, nasadol na auto a vyrazil. S manželkou sme medzi dverami vymenili informácie a o chvíľu som potichučky otváral dvere na byte. Keď sa malá prebudí, zmeriame teplotu a uvidíme ...Skrátka keď je chrípka, žarty bokom. Včerajší večer sedeli u mňa nový susedovci. Kecali sme pri ozaj skvelom červenom tramíne – neskorý zber a pri olivách. Okrem iného (mnohého) sme preberali pripojenie na Internet. Je to neskutočné ako sa stala taká somarina priam nevyhnutným životným štandardom. Keby mi bývalý sused nedaroval čb tv zn. Merkur, tak jednoducho nemám telku. A ani mi nechýba. Ale Internet!Využívam že môj maródik ešte spí a riešim si svoje internetoviny. Tu môžem byť chvíľu on-line.Keď som bol včera v obchode, okrem kolaudačného vína som hľadal nejaké nealko. Rozhodol som sa pre jablkový džús. Ani sa nakoniec neotvoril, vínko v pohode stačilo.Znovu sa musím pousmiať. Na kredenci máš džús presne takej istej značky. Včera tu určite ešte nebol. Predstavujem si ako si v obchode vyberala džús z regálu. Rozhodla si sa pre presne takú istú značku. No vidíš, ešte máme okrem detí stále niečo spoločné ;-)

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu