reklama

Dotyk III.

Neodolateľný príbeh plný napätia pokračuje :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

01.Tmavá miestnosť za čalúnenými dveramiPersona vŕzga na čiernom koženom kresleVo veľkom mozgu spracováva informácieNezničiteľnosť bude naša najúčinnejšia zbraň02.Svetlá hala za veľkou olovenou bránouPersonál sa hmýri okolo preskleného kolektoraV ružovej tekutine plávajú moje fragmentyKybernetické ramená kompletizujú organickú hmotu03.Nad vstupom do laboratória svieti žltočierny piktogramLaboranti spúšťajú rádioaktívnu fúziuMasívny kontajner sa mení na praktický prsteňV prsteni sú koncentrované moje spomienkyNa teba04.Stojím v aule pred bielymi plášťamiSedia v radách za sebou a pôsobia sterilneSom kompletný až na časť tváre pod kovovým krytomVlastne tento defekt kompenzuje prsteňJeden z plášťov povstal a prehovorilJeho reč obsahovala slová:Nádej ... Záchrana ... Nezničiteľnosť ... VojnaAbsorboval som myšlienky a formuloval cieľ05.Ležím v transportnom moduleSpánok nemám vo svojom repertoáriCítim sa prázdnyMyšlienky sústredím na prsteňPrichádzaš06.Vynáraš sa z hmly môjho vedomiaNahá sa skláňaš nad kúskom zo mňaA znovu cítim tvoj dotykMozog mi zaplavujú spomienky07.Táto planéta je obklopená smogomAtmosférou otriasajú výbuchyNa horizonte sa pohybujú pancierové monštráKráčam v ústrety deštrukcii08.Telo mám obklopené nejakým materiálomVďaka nemu držím pokopeZ ťažkej zbrane vyrážajú smrteľné lúčeNekompromisne ničia život pred sebou09.Približuje sa ku mne priehľadná guľaZ môjho riadiaceho centra prichádza signálZastavujem ofenzívnu paľbu a čakámZa priehľadným povrchom gule stoja dve postavy10.Kapitán a navigátor sú ženyOdovzdávajú pozdravy svojim uzurpátorom... a nenávistné pohľadyVyzliekam sa z ochranného obleku a čakám na popravu11.Odpojili ma z môjho riadiaceho centraSplnil som účel a moja obeť je rentabilnejšia Navigátor vytiahla zbraňMohutný výstrel ma rozkladá na kúsočky po okolí12.Vesmírny kalendár trhá svoje listy šialenou rýchlosťouČas pokryl vojnou zdevastovaný povrch planéty prírodouSplynul som s bohatou vegetáciouDo posledného kúska vstrebaný sa cítim naplnený13.Po lúke beží bosé dievčatkoPod nôžkou zacítilo niečo pevnéSklonilo sa nad posledným zvyškom môjho jaPrsteň jej vykúzlil na tvári najkrajší úsmev vo vesmíre

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu