reklama

Záhadné náhody

Čo sa mi smola lepí na päty?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Epizóda I. „Tico“:Minulú sobotu som bol našich odviezť do BA ich malinkým autom. Moje bolo aj s manželkou inde. Teraz by som mal ísť pre nich. Moje auto je aj s manželkou inde... Keď som sa minule vrátil, malinké auto bolo úplne O.K. V priebehu týždňa som ho chcel použiť. Sadnem, otočím kľúčikom v zapaľovaní a nič. Ani necuklo. Čo do kelu... Žeby batéria? Na druhý deň prišiel kamarát, že skúsime štartovacie káble. Neskúsili sme. Sadnem, otočím kľúčikom a ... všetko v poriadku. Čo do kelu... Včera, reku skontrolujem či je to O.K. Sadnem, otočím kľúčikom a auto naštartovalo. Zaradím a zadné kolesá nič! Moje podozrenie: zostala visieť zadná brzda ... Dávam dole zadné koleso ... fú na toto ja nemám! Pre našich pôjdem s kamarátovým autom. Zopakujme si: Dve poruchy nezávislé na sebe a dosť záhadné. Niečo nechce aby som išiel ?!Epizóda II. „Mozilla“:Používam tento prehliadač v poslednej dobe takmer denne. Je priam zaprataný odkazmi na dôležité stránky. Teda bol ... Včera sadnem za počítač, nájdem čo potrebujem, sťahujem a ... vypadol prúd. Pozerám z okna. V činžiaku oproti sa svieti, no vo vedľajšom nie. Čo dokelu ... Po cca 5 min nabieha elektrika. Nabieham nedočkavo počítač. Spúšťam Mozillu. Nemám v nej ani jeden z mojich stovák odkazov!!! Zopakujme si: Výpadok elektriky, Mozilla bez odkazov. Niečo nechce aby som trávil toľko času za počítačom?Epizóda III. „... no comment“:Nachádzam sa v dosť dramatickej časti môjho života. Neželám si aby niekto niečo riešil za mňa. Nech už si hocičo ty sila nečistá, zmizni! Potreboval som to včera zažiť? (toto sa týka ďalších udalostí, ktoré sú skôr materiálom pre psychiatra....)

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu