reklama

Utorok alebo ako som sa vyliečil ...

Toto je pravdivý príbeh o tom ako som sa vyliečil. Jeah!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


Taký pocit som dosť dlho nemal. Väčšinou ma gniavia také depky, že pre nejakú fyzickú bolesť jednoducho nieje v mojich uvedomovadlách priestor.A po podnikovej žranici ma to začalo obchádzať.
Asi sa začína prejavovať chrípkový vírus. Teraz to voľajako vrcholí. Človeče, nezabral ani horúci čaj a ani slivovica. Asi pôjdem po hokeji spať či čo ... Čo na chrípku? Pokoj a nohy v teple. A citróny ktoré som samozrejme zabudol kúpiť. Alebo skúsim meditáciu? Idem na to. Sadám si do tureckého medu ... é ... sedu. Privieram oči a tvár mi zdobí jemný úsmev. Teda sedím s takým pritrtnutým výrazom v tvári ... Hlboko dýcham ... Všetko čo počujem je len počuté ... Všetko čo vidím je len videné ... Všetko čo myslím je len myslené .........


No a znovu to zabralo. Žeby vírus v panickom strachu zdrhol aby sa nenakazil mojou neznámou psychickou chorobou? Pozor, prenáša sa aj mojimi textami ;-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu





Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu