reklama

Milujem

Táto písačka je totálne amatérska a trápna. No a čo. Hlavne že je úprimná. A práve skončil včerajšok. A bol to taký náš špeciálny deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Naozaj. Stále ju milujem. Tuším, keď so mnou nie je, ešte viac. Niekedy keď sa sám so sebou zhováram tak sa čudujem. Vravím si že nemôžem byť normálny. Po tom všetkom. Rovnako intenzívne ako prvý krát. Je to vôbec možné? Všetky vzťahy vraj chladnú. Jasne. Vo mne sa niečo pokafralo. Polčas rozpadu lásky k nej je nula ... alebo nekonečno? Je mi ťažko, nevyznám sa už v sebe. Jedno je mi ale jasné. Nechcem byť racionálny. Skočil som do tej bezodnej priepasti dobrovoľne, tak ma nechajte užívať si let. Mám nádej len v absolútnej bezodnosti. Nepotrebujem príbehy s jasným koncom. Aj priestor a čas majú nejasný počiatok a ešte nejasnejší koniec. Mám v sebe rovnaký pocit nekonečnosti. Keď ju mám. Aj keď ju nemám. Čakáš na pointu. Nie je.

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu