reklama

Štandardný začiatok weekendu stroskotanca.

... keď premiestňovanie sa z miestnosti do miestnosti omrzí, pochytí ma pocit že treba niečo povedať. Ale komu? Včerajšia debata s kamošom pri pive (teda dvoch), bola síce obsažná ale hlboko intímna. Tak túto tému preskočím a podelím sa s vami o iné. Asi by bolo slušné vás upozorniť že ide čisto o pokrytie svojich potrieb vykomunikovať si svoje vnútro. Preto ak niekto neznesie pohľad do páchnuceho vnútra mojej egoistickej, arogantnej (skrátka v dnešnej dobe ničím výnimočnej) osobnosti, tak prosím nech nestráca čas a pozrie sa radšej po nejakom veľkom vyvolenom bratovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Part I.Neznesiteľná túžba po bohatstve ....Mňa ani tak neláka mať miestnosť preplnenú bankovkami. Ani bezodný kredit by som mať nemusel... No dobre ... tá túžba je. Mám to tam. Zžiera ma to. Pri každom výpise z môjho účtu ma chytá panika. Isteže mám mesačný príjem a tých pár týždňov do budúcej výplaty sa dá vydržať aj v skromnejšej réžii. Ale ... prečo keď som prehliadol plechovú štyridsiatku na kovovej trubke, musím si požičať, aby som mohol zabezpečiť príjmy do štátnej kasy cez orgána. A to musím svojim deckám naplniť igelitky povinného materiálu do školy a do škôlky. Prečo pri pohľade na tabuľu pred benzínkou zadieram nechty do volantu? Prečo delím stravu v markete na „to je pre nás“ a „to nie je pre náš“?Tak som sa rozhodol že druhú kategóriu delenia poopravím na „to EŠTE nie je pre nás“. Mám totiž veľkú slabosť pre exotické dobroty ako sú napríklad banány... Moje naháňanie za bohatstvom netrvalo dlho. Organizovanie jedného verejného obstarávania ma vyliečilo z ilúzií. Taký spravodlivý systém získavania práce aký funguje v našom štáte nie je zjavne účinnou cestou ako zbohatnúť. Keď totiž ponúknete kvalitnejšie vybavenie zákazky, nemáte šancu pri nízkych (oficiálnych) cenách „zavedených firiem“. No ale v tomto sa ja nevyznám až tak. Na druhej strane ma potešilo (zúfalá škodoradosť) že aj právnik, čiže človek, ktorý sa k svojmu zamestnaniu musel prepracovať štúdiom, má v našej provincii mesačný príjem ako ja. Teda človek, ktorý sa k svojej práci prepracoval ... nie štúdiom. Pozor! Samozrejme bez individuálneho dovzdelávania by to neišlo. Lenže! Sú človekovia čo vykonávajú takú istú prácu ako ja ale titul im umožňuje väčší príjem. Áno je mi jasné že na štúdium nikdy nie je neskoro. Ale za čo? Skrátka poctivo to asi nepôjde a iný príjem okrem svojho stabilného nebude. A nepoctivo to nepôjde tiež. Nevychádza to voľajako. Sa poznám. Niesom všetkými masťami mazaný. A chcem robiť len osem hodín denne. A cez weekend chcem oddychovať. Ako teraz. Ja neviem. Športka? Losy? Ja neviem.Part II.Neznesiteľná túžba po láske ...Dobre, dobre, iste po jedenástich rokoch manželstva už to nie je také horúce...Ale čo mám robiť keď ja neviem vychladnúť? Keď ja túžim po ťažkotonážnej láske s teplotami vysokých pecí v železiarniach? To naozaj všetky ženy prežívajú takéto veci len v úvodných fázach svojho vzťahu? Ako to riešiť? Teraz trošku po šepky: mám každé ráno ťažkú erekciu ... Červenám sa. Nie som na také reči zvyknutý. Ževraj je to normálne. Vraj to treba rozchodiť. Ale ja mám rád ranné milovanie! Iste je sebecké zobudiť kvôli tomu manželku ktorá ešte nemusí vstávať. Ale keď ide o najkrajšie dievča na svete? A jediné?Som skrátka zamilovaný po uši a trápi ma že tento môj stav nie je už veľmi vhodný na bežné manželské spolužitie. Keď nie je moja biglove opätovaná, som nervózny. A zazerám. A gánim. A žiarlim. A som spoločensky neprijateľný. A skrátka bezo mňa na hodoch u svokry jej je aj s deckami lepšie. Aj tak som všemožne dával najavo že sa mi tam nechce chodiť. Tak čo chcem teraz. Však v nedeľu sa vráti. Ku mne. Tak čo...No túžim po láske. Viem aj o tej možnosti hľadať ju mimo svojho rodinného hniezda. Ale napriek chatrnosti hniezda, je to moje hniezdo. Ťažko som ho budoval. A nebolo na práve najkvalitnejšie vetvičky (pozri Part I.). A nebolo na najkvalitnejšiu plnku do dvojizbového hniezda medzi inými hniezdami zlepenými v jeden sociálny útvar... Ale nechcem riskovať stratu všetkého. Vraj láska sa nedá vyprodukovať, to sa musí prihodiť. Tak dúfam že sa prihodí. Počkám, na svojom ostrove, kedy pripláva vysnívaná loď po okraj naplnená šťastím. Niekedy mám nutkanie vrhnúť sa do vĺn a plávať jej naproti. Lenže oceán je taký široký a plný žralokov...

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu