reklama

Čas čítaná a čas písaná

Já to robím takto: trochu si tu počítám a občas nyečo napíšem a jako sa mi to zalúbí, tak to dám semkáj...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Taško hovorit čo tým scem povedat. Zvyčájne aj ništ. No dobre teda, teraz naostro ;-) Zdá sa mi že blog sa akosi viac a viac blogatie. Je nás tu už riadna kopa a všetci píšeme o všetkom možnom. To je fajn. To je blogovanie. Je síce pravda že sa tu nahromadilo veľa informácií, v ktorých je čoraz ťažšia orientácia ale to nevadí. Ja osobne keď hľadám na internete voľačo „seriózne“ tak určite nehľadám na blogoch. Naopak ale, mám príjemnú skúsenosť s náhodnými informáciami, ktoré mi občas aj tu brnknú do nosa. A hneď som o hodnotnú skúsenosť bohatší. Pred chvíľou som strávil hádam najdlhší čas na týchto blogoch odkedy som to tu objavil a skoro som sa učítal. Je to príjemné, keď človek číta aj obyčajných ľudí a nie iba profesionálov. No je fajn, keď natrafí aj na nejakú tu profesionalitku :-) Nebudem tu rozpisovať a linkovať konkrétne články. Len chcem podporiť nových blogerov, ktorý možno našli v svojich kritikách nie práve najlichotivejšie reakcie, nech sa nedajú. Prinajhoršom vás odtiaľto vykopnú. Aj to je správne, lebo úroveň treba strážiť a až zriaďovateľ potrebuje resp. chce byť na úrovni v istých momentoch musí byť nekompromisný. Viem, toto je taký vlažný článok, s nevyhranením názorom ale jednoducho je mi fajn, dobre som sa s vami zabavil a tak si myšlienkujem, písmenkujem, prečítam a ...... ked sa mi to bude lúbit, tak to dám ven. No né?

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu