reklama

Retro reklama

Stalo sa jedno ráno: Vychádzam autom spoza činžiaka a zrazu som ho zbadal ... Skontroloval som svoj bezpečnostný pás a zamyslel som sa či mám v aute všetko príslušenstvo. Aj tak sa mi zvláštne rozbúchalo srdce ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

... a v nasledujúcom momente som sa rehotal ako zmyslov zbavený. Rešpekt vyvolala reklama na aute z Vinárne B osorka. Zvláštne, že po toľkých rokoch vo mne vyvoláva žltobiela kombinácia taký strach...

Obrázok blogu


Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu