reklama

F1 VC Monako z telky, alebo ako som sa nakoniec nenudil

Keď sa dlhoočakávaný diel seriálu F1 odohráva v našom časovom pásme, televízor od druhej patrí mne. Nechystám sa hrať na športového reportéra, skôr si len tak pokecať ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Okruh v Monte Carlo je jediným mestským okruhom vo VC F1. Keďže v úzkych uličkách sa takmer nedá predbiehať, nejaká dráma sa očakávať nedá. Ale zato je na čo pozerať. Nemyslím tým okolie ale aj veľmi fotogenické uhly kamier, ktoré dostatočne nechajú vychutnať detaily monopostov. Monako je preplnené celebritami a preto sa v týmoch snažia pripraviť patričné show. V McLarenoch majú piloti prilby z osadenými diamantmi a Red Bull propaguje nový Lucasov Star Wars. Som skoro umrel, keď miesto mechanikov sa na auto vrhli bojovníci Galaktickej ríše. Ale typický zvuk motorov a monotónne Čamborove komentovanie urobilo svoje. (Zvyčajne pozerám Primu, nechápem prečo som sledoval Markízu.) Po odštartovaní a prekrásnom krúžení som sa pomaly ocitol v ríši snov. A vtom sa to začalo diať! Trulli úplne vyvrátil povesť zákruty okolo Grandhotela, ako „miesto, kde sa nedá predbiehať“. Fisichela asi nezachápal keď zbadal Trulliho zadok a vzápätí aj Chuanov Pablov. Montoya ho vraj má mimochodom v poslednom čase väčší a väčší. Ktovie či ho do kokpitu McLarenu nesúkajú obuvákom. Ale Jarno Trulli si dlho úspech neužíval a o chvíľu bol v boxe ... Sľúbil som že nebudem písať športovú reportáž, tak nebudem detailne popisovať priebeh závodu, ale poviem vám že keď začali williamsi dobiedzať na Alonsa už som dospal.Každý správny fanúšik F1 pozná výsledky. Výsledkom VC Monako 2005 je čoraz atraktívnejší motošport F1.

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu