reklama

Cválanie životom

S trochou imaginácie a jednou hracou kockou si človek spraví príbeh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)


 Rozhodnutie. Na všetko zabudnúť, napiť sa čerstvej vody a vyraziť vpred. V ústrety neznámym udalostiam, bez očakávaní. Úplne sa spoľahnúť na šťastenu.

 Zaváhanie. Bezhlavý cval pozvoľna prechádza do poklusu. Mám všetko dôležité? Nebudem nútený vrátiť sa z polcesty aby som vzal so sebou to čo som nechal v Minulosti?


 Návrat. Otáčam sa a miernym cvalom smerujem späť.



Stagnácia. Cítim že sa musím zastaviť, oddýchnuť si, nabrať sily. Čím dlhšie oddychujem, tým mi pripadá bizarnejšie znovu vyraziť.


 Nový impulz. Jediná myšlienka stačí aby sa celá moja bytosť naplnila novou energiou. Opäť uháňam vpred.


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


 Radosť. Skutočný cieľ je ďaleko ale to vôbec nie je dôležité. Svieži vietor ovlaží tvár a ja si užívam príjemný pocit z rýchlosti.


... samozrejme mám pocit akoby kocku hádzal za mňa niekto iný ...

Marian Šteflík

Marian Šteflík

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najdôležitejšie udalosti v mojom živote za posledných šesť rokov:8.4.2011 03:00 hod sa narodil Matej Šteflík 8.7.2009 14:00 hod sa narodil Andrej Šteflík Zoznam autorových rubrík:  Skutočný svetÚlety(aj NE)RýmovačkyKultúrnoKvílenieTúlačkyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu